Ako si vytvoríte svoju reklamu
1. Základné informácie o tReklame
tReklama je nízko nákladovým a zároveň adresným spôsobom propagácie značky, firmy na
cestovných lístkoch v autobusoch hromadnej dopravy. Lístok spolu
s tReklamou je tlačený priamo vo vozidle pre cestujucého a na prednej strane cestovného
lístka, pričom tlač je možné definovať cez internet.
Pri reklame na cestovných lístkoch sú cestujúci oslovení podľa výberu zastávky (nástupná,
výstupná, alebo na všetkých zastávkach na linke až po Vami zadefinovanú
zástavku). Tým sa otvára možnosť zvoliť konkrétne zastávky a určiť
adresnosť. V tom je hlavná výhoda tReklamy. Reklamná kampaň nie je limitovaná
časovým obdobím, spracovaním, či grafickými návrhmi.
Grafický návrh si nový užívateľ vytvára sám v kombinácii text a čiernobiely
obrázok podľa svojho výberu. Zároveň má možnosť plánovať si časové obdobie
priebehu reklamnej kampane. Pre komplexnú informovanosť má zároveň prehľady
o počte vytlačených reklám v rozdelení čas, miesto – zastávka, počet
a celková cena.
2.Vytvorenie kampane
2.1 Registrácia
Nový užívateľ, ktorý sa rozhodol vytvoriť si kampaň postupuje podľa nasledujúcich krokov:
1. Kliknúť na registrácia v úvodnom menu alebo v prihlasovacom formulári
2.Zoprazí sa registračný formlár „Registrácia“

Pri registrácii je potrebné vyplniť základné údaje, údaje o vašej firme, kontaktnú adresu,
ďalšie údaje a potvrdiť odsúhlasenie so všeobecnými obchodnými podmienkami. Do
položky Login/email zadať e-mailovú adresu. Je potrebné, aby bol login emailová
adresa užívateľa, nakoľko prostredníctvom nej sa mu bude môcť zaslať heslo
v prípade jeho zabudnutia. Prostredníctvom vytvoreného konta bude užívateľ môcť
pristupovať k tvorbe reklamných kampaní.
2.2 Prihlásenie
5. Po úspešnej registrácií sa prihlásite cez prihlasovací formulár „Prihlásenie“

6. Zadať „Email“ a „Heslo“ a kliknúť „Prihlásiť“. Zobrazí sa konto užívateľa. Prostredníctvom
vytvoreného konta bude užívateľ môcť pristupovať k tvorbe reklamných
kampaní, vkladom na účet, prehľadom o priebehu tlačených reklám a ich
editácií.
2.3 Vklad na účet
7. Kliknúť na sekciu „Vklad na účet“

Zobrazí sa:

Zadať sumu, vklad môže užívateľ realizovať prostredníctvom IB VUB banky alebo
prevodným príkazom.
Po uhradení sa pošle na webové konto finančný obnos, z ktorého sa mu budú čerpať prostriedky podľa konkrétneho počtu vytlačených reklám na cestovných lístkoch. Čerpanie nie je časovo obmedzené, zadávateľ reklamy nie je limitovaný časom. Objednaná reklamná kampaň sa bude tlačiť na lístky, pokiaľ bude mať zadávateľ na svojom konte potrebnú finančnú čiastku. Takisto je možné rozbehnúť viac reklamných kampaní súčasne alebo využiť možnosť tlačiť reklamu na náhodne vybraté lístky v konkrétnom regióne.
Internetová aplikácia poskytuje prehľady, zadávateľ má k dispozícii informácie o počte vytlačených lístkov s jeho reklamou. Svoju kampaň môže aj upravovať, prípadne zastaviť. Reklamná kampaň musí po objednaní prejsť procesom schvaľovania. Po potvrdení zo strany poskytovateľa bude reklama distribuovaná do palubných počítačov dopravných prostriedkov a objaví sa na vydávaných lístkoch.
Prehľad transakcií ako aj čerpanie z kreditu si môže
kontrolovať priebežne po prihlásení sa na svoje konto v sekcii „Prehľad
vkladov“.

2.4 Vytvorenie novej kampane
8.Na vytvorenie kampane kliknúť na sekciu „Nová kampaň“

Zobrazí sa :

Záložka Dizajn:
a.) Zadať názov a poznámku, tie slúžia iba užívateľovi na orientáciu pri prehľadoch, ak si vytvorí viac kampaní.
b.) Zvoliť veľkosť reklamy (kliknutím na danú veľkosť).Užívateľ ma na výber tri veľkosti- malá, stredná, veľká.
c.) Zvoliť typ šablóny, kliknutím na vybranú. Ku
každej veľkosti prislúchajú šablóny. Napr. stredná veľkosť má 2 šablóny.

d.) Obrázok si užívateľ najľahšie vytvorí v kresliacom editore (vo Windows napr. Skicár). Užívateľ si zvolí rozmery
obrázku, ktoré sú zobrazené pre každú šablónu v pixeloch, viď obr. bodu c.
e.) Obrázok a text musí byť čiernobiely
f.) Obrázok si uloží vo formáte png
Vložiť text s obrázkom, alebo obrázok (kliknutím na tlačidlo „Prehľadávať“ vybrať cestu k obrázku)
g.) Zobraziť vytvorenú reklamu na lístku pomocou tlačidla 
h.) Zobrazená kampaň je vernou kópiou, ktorá sa bude tlačiť na cestovnom lístku
Záložka Kritéria:
a.) Po kliknutí na „Kritéria tlačenia“ sa zobrazí:
b.) V nasledujúcom kroku si užívateľ zvolí: kraj, okres, mesto, kde bude jeho reklama tlačená. Na
základe jeho výberu sa zobrazia v pravom okne konkrétne zastávky,
z ktorých si môže zvoliť požadované a to ich presunutím do ľavého
okna.
c.) Zvoliť prioritu tlačenia
Náhodne* – reklama sa tlači približne na každom 10. lístku
Prioritne* – reklama sa tlačí na každom lístku
*frekvencia tlačenia je závislá od počtu reklám zadaných pre konkrétnu zastávku
d.) Zvoliť obdobie a čas, kedy sa má reklama tlačiť
e.) Zvoliť typ lístka
f.) Ak uživateľ chce, môže si zvoliť denný limit (sumu, koľko peňazí sa môže denne minúť na danú reklamu)
g.) Kliknúť na “Odoslať kampaň”. Uživateľ týmto krokom odoslal svoju kampaň – reklamu na schválenie poskytovateľovi.
Poskytovateľ može vytvorenú kampaň: akceptovať, neakceptovať, zamietnuť. Tieto stavy si môže uživateľ pozrieť v položke Zozman kampaní.

2.4 Priebeh kampane
Uživateľ si môže kontrolovať svoju kampaň a stav účtu v sekcii “Priebeh kampane”.

a.) Vybrať kampaň
b.) Vybrať dopravcu u ktorého sa kampaň tlačí
c.)Zvoliť obdobie, za ktoré si uživateľ môže pozrieť množstvo vytlačených lístkov a ich cenu
Počas priebehu kampane si môže uživateľ kampaň upravovať prípadne zastaviť. Zmena dizajnu reklamy však musí prejsť znova akceptáciou zo strany poskytovateľa.
|