Ako si vytvoríte svoju reklamu

1. Základné informácie o tReklame

tReklama je nízko nákladovým a zároveň adresným spôsobom propagácie značky, firmy na cestovných lístkoch v autobusoch hromadnej dopravy. Lístok spolu s tReklamou je tlačený priamo vo vozidle pre cestujucého a na prednej strane cestovného lístka, pričom tlač je       možné definovať cez internet.

Pri reklame na cestovných lístkoch sú cestujúci oslovení podľa výberu zastávky (nástupná, výstupná, alebo na všetkých zastávkach na linke až po Vami zadefinovanú zástavku). Tým sa otvára možnosť zvoliť konkrétne zastávky a určiť adresnosť. V tom je hlavná výhoda tReklamy. Reklamná kampaň nie je limitovaná časovým obdobím, spracovaním, či grafickými návrhmi.

Grafický návrh si nový užívateľ vytvára sám v kombinácii text a čiernobiely obrázok podľa svojho výberu. Zároveň má možnosť plánovať si časové obdobie priebehu reklamnej kampane. Pre komplexnú informovanosť má zároveň prehľady o počte vytlačených reklám v rozdelení čas, miesto – zastávka, počet a celková cena.

2.Vytvorenie kampane

2.1 Registrácia

Nový užívateľ, ktorý sa rozhodol vytvoriť si kampaň postupuje podľa nasledujúcich krokov:

1. Kliknúť na registrácia v úvodnom menu alebo v prihlasovacom formulári

Úvodné menu Prihlasovací formulár

2.Zoprazí sa registračný formlár „Registrácia“

Registračný formulár

Pri registrácii je potrebné vyplniť  základné údaje, údaje o vašej firme, kontaktnú adresu, ďalšie údaje a potvrdiť odsúhlasenie so všeobecnými obchodnými podmienkami. Do položky Login/email zadať e-mailovú adresu. Je potrebné, aby bol login emailová adresa užívateľa, nakoľko prostredníctvom nej sa mu  bude môcť zaslať heslo v prípade jeho zabudnutia. Prostredníctvom vytvoreného konta bude užívateľ môcť pristupovať  k tvorbe reklamných kampaní.

2.2 Prihlásenie

5. Po úspešnej registrácií sa prihlásite cez prihlasovací formulár „Prihlásenie“

Prihlasovací formulár

6. Zadať  „Email“ a „Heslo“ a kliknúť „Prihlásiť“. Zobrazí sa konto užívateľa.  Prostredníctvom vytvoreného konta bude užívateľ môcť pristupovať  k tvorbe reklamných kampaní, vkladom na účet, prehľadom o priebehu tlačených reklám a ich editácií.

2.3 Vklad na účet

7. Kliknúť na  sekciu „Vklad na účet“

Zobrazí sa:

Zadať sumu, vklad môže užívateľ realizovať  prostredníctvom IB VUB banky alebo prevodným príkazom.

Po uhradení sa pošle na webové konto finančný obnos, z ktorého sa mu budú čerpať prostriedky podľa konkrétneho počtu vytlačených reklám na cestovných lístkoch. Čerpanie nie je časovo obmedzené, zadávateľ reklamy nie je limitovaný časom. Objednaná reklamná kampaň sa bude tlačiť na lístky, pokiaľ bude mať zadávateľ na svojom konte potrebnú finančnú čiastku. Takisto je možné rozbehnúť viac reklamných kampaní súčasne alebo využiť možnosť tlačiť reklamu na náhodne vybraté lístky v konkrétnom regióne.

Internetová aplikácia poskytuje prehľady, zadávateľ má k dispozícii informácie o počte vytlačených lístkov s jeho reklamou. Svoju kampaň môže aj upravovať, prípadne zastaviť. Reklamná kampaň musí po objednaní prejsť procesom schvaľovania. Po potvrdení zo strany poskytovateľa bude reklama distribuovaná do palubných počítačov dopravných prostriedkov a objaví sa na vydávaných lístkoch.

Prehľad transakcií ako aj čerpanie z kreditu si môže kontrolovať priebežne po prihlásení sa na svoje konto v sekcii „Prehľad vkladov“.

2.4 Vytvorenie novej kampane

8.Na vytvorenie kampane kliknúť na sekciu „Nová kampaň“

Zobrazí sa :

Záložka Dizajn:

a.) Zadať názov a poznámku, tie slúžia iba užívateľovi na orientáciu pri prehľadoch, ak si vytvorí viac kampaní.

b.) Zvoliť veľkosť reklamy (kliknutím na danú veľkosť).Užívateľ ma na výber tri veľkosti-  malá, stredná, veľká.

c.) Zvoliť typ šablóny, kliknutím na vybranú. Ku každej  veľkosti prislúchajú šablóny. Napr. stredná veľkosť má 2 šablóny.

d.) Obrázok  si užívateľ  najľahšie vytvorí v kresliacom editore (vo Windows napr. Skicár).  Užívateľ si zvolí rozmery obrázku, ktoré sú zobrazené pre každú šablónu v pixeloch, viď obr. bodu c.

e.) Obrázok a text  musí byť čiernobiely

f.) Obrázok si uloží vo formáte  png

Vložiť text s obrázkom, alebo obrázok (kliknutím  na tlačidlo „Prehľadávať“ vybrať cestu k obrázku)

g.) Zobraziť  vytvorenú reklamu na lístku pomocou tlačidla   

h.) Zobrazená kampaň je vernou kópiou, ktorá sa bude tlačiť na cestovnom lístku

Záložka Kritéria:

a.) Po kliknutí na „Kritéria tlačenia“ sa zobrazí:

b.) V nasledujúcom kroku si užívateľ zvolí: kraj, okres, mesto, kde bude jeho reklama tlačená. Na základe jeho výberu sa zobrazia v pravom okne konkrétne zastávky, z ktorých si môže zvoliť požadované a to ich presunutím do  ľavého okna.

c.) Zvoliť prioritu tlačenia

Náhodne* – reklama sa tlači  približne na každom 10. lístku

Prioritne* – reklama sa tlačí na každom lístku

*frekvencia tlačenia je závislá od počtu reklám zadaných pre konkrétnu zastávku

d.) Zvoliť obdobie a čas, kedy sa má reklama tlačiť

e.) Zvoliť typ lístka

f.) Ak uživateľ chce, môže si zvoliť  denný limit (sumu, koľko peňazí sa môže denne minúť na danú reklamu)

g.) Kliknúť na “Odoslať kampaň”. Uživateľ týmto krokom odoslal svoju kampaň – reklamu na schválenie poskytovateľovi.

Poskytovateľ može vytvorenú kampaň: akceptovať, neakceptovať, zamietnuť. Tieto stavy si môže uživateľ pozrieť v položke Zozman kampaní.

2.4 Priebeh kampane

Uživateľ si môže kontrolovať svoju kampaň a stav účtu v sekcii  “Priebeh kampane”.

a.) Vybrať kampaň

b.) Vybrať dopravcu u ktorého sa kampaň tlačí

c.)Zvoliť obdobie, za ktoré si uživateľ môže pozrieť množstvo vytlačených lístkov  a ich cenu

Počas priebehu kampane  si môže uživateľ  kampaň upravovať prípadne zastaviť. Zmena dizajnu reklamy však musí prejsť znova akceptáciou zo strany poskytovateľa.

Firemná reklama

Obchodné podmienky

Vytvorenie kampane


Občianská inzercia

Obchodné podmienky

Vytvorenie inzerátu


Často kladené otázky